poniedziałek, 19 marca 2018

komora

instalacja kanalizacyjna jest szczelna i nigdy się jej nie izoluje uszczelki wytrzymują długie lata, błędy montażowe koryguje się próbą szczelności w której możesz wziąć udział jak zażądasz, to ze studzienkami ma rację nie pozwól robić ich na swoim terenie oczywiście oprócz tej do twojego domuChciałem zrobić przyłącz wodociągowy zanim rozpocznę roboty budowlane gdyż nie mam w pobliżu skąd indziej brać wody na plac. ZUK kazał zrobić na czas budowy studzienkę przed domem. Powiedzieli że po budowie przeniosą licznik do domu. Na wszystko oczywiście projekcik. Zleciłem projektu i jego uzgodnienie projektantowi. Po 2 miesiącach okazało się, że zamiast studzienki tymczasowej (przed domem) mam zaprojektowaną studzienkę docelową w garażu. Wszystko w ZUKu uzgodnione i podbite. Jak chce coś zmieniać to trzeba formalności załatwiać od nowa.
I tu moje pytanie. Może ktoś z was  usuwanie awarii kanalizacji ma studzienkę w domu i może powiedzieć z doświadczenia jak takie rozwiązanie się sprawuje? Czy są jakieś jego minusy poza tym, że dziwnie to wygląda?wątku POS bezdrenażowe Na wymianie doświadczeń ogólnie, bo tam zniknęło w morzu innych tematów ...
est oczyszczalnią ze złożem biologicznym. Nie jest hybrydowa ale normalnie można zrzucać oczyszczony ściek do studni chłonnej . u
Mam dwa pytania do sprzedawców i/lub użytkowników oczyszczalni Sotralentz BIO-UNO:

- czy jest to oczyszczalnia hybrydowa wykorzystująca zarówno złoże biologiczne jak i osad czynny? Sprzedawca twierdzi, że raczej tak, ale nie jest w 100% pewien, specjalista ds. technicznych Sotralenza napisała mi, że oparta jest na "różu biologicznym"

- czy ta oczyszczalnia jest bezdrenażowa? Sprzedawca twierdzi, że tak i że oczyszczone ścieki można odprowadzić do studni chłonnej (to jest jedyne możliwe rozwiązanie na mojej działce), natomiast specjalista ds. technicznych odpisała mi,    że "studnia chłonna nie będzie dobrym rozwiązaniem. Nie zachodzą w niej procesy
doczyszczające. Proponuję drenaż lub komory."

Zależy mi na bezdrenażowym POŚ, hybrydowym, ilość osób 4.

Jeśli się okaże, że BIO-UNO nie jest oczyszczalnią hybrydową i nie można odprowadzać oczyszczonych ścieków do studni chłonnej,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz