wtorek, 29 września 2020

wolny wybór

Była małżonka wypierała się tego, co robi, bezczelnie kłamała mi w oczy. Postanowiłem wynająć detektywa i nagrać jej poczynania, aby mieć twardy dowód – mówi w rozmowie z WP Kobieta Michał. Przy okazji swojego śledztwa odkrył dwie kolejne zdrady w firmie, w której pracowała jego była już żona.Pracowaliśmy w tej samej firmie. Po dwóch latach małżeństwa moja eksżona zmieniła pracę, tam poznała nowego przyjaciela. Byliśmy w trakcie budowania domu, wychowywaliśmy syna, zdrada zabolała – opowiada Michał. O poczynaniach żony dowiedział się od jej znajomych z nowej pracy.48 min. temuJa tego nie rozumiem, dorośli ludzie , podobno dojrzali a zabawa w ciuciubabke jak by mieli po 5 lat, jak cos nie pasuje u współmałżonka, to zacząć należy od rozmowy. Spora grupa zdradza bo po prostu jest okazja. Jak dla mnie dziecinada i żenua, a jak jest wtopa (a prędzej czy później zawsze jest) to wtedy najczęściej jest samozaoranie hard level. Byłem kiedyś świadkiem tłumaczenia się, mało gaci nie zmoczyłem jak słyszałem wykręty dorosłej osoby, tak zapętlonej kłamstwami że co chwilę próbowała sprzedać inną wersję.
Piękna sprawa ;)Znam osobiście taki przypadek. Facet miał żonę i trójkę dzieci. Zrobił dziecko kochance. A kochanka dziecko urodziła i... mu je wręczyła, a sama się go wyrzekła. Faceta zostawiła żona, musi płacić alimenty na troje dzieci i sam wychowuje to czwarte. Został z niczym.Mam pracę, fajne kierownicze stanowisko , dobrze zarabiam , wiek 43 lata , czuje się spełniony i szczęśliwy, mieszkam sam , WŁASNY domek , nie jestem gejem , a mimo to nie potrzebuje kobiety do szczęścia , obserwuje w pracy jakie są nachalne , jakie głodne nie zaspokojone , nie chce żony i nie wyobrażam sobie by jakaś się do mnie wprowadzila Wszyscy zdradzający nie wiedzą jednego- że kiedy minie pierwszy dreszczyk, każdy kochanek zamienia się w zwykłego chłopa, a każda kochanka w zwykłą zołzę. Innymi słowy- nie warto zdradzać. Szkoda zachodu. Nie wspomnę już o fakcie jak śmieszne i żałosne są te ppdchody, kluczenia, uciekanie o 3 w nocy do kochanka- czy takie coś przystoi dorosłej, dzieciatej kobiecie? – Nasze firmy były powiązane, mieszkamy w małej miejscowości, więc miałem kontakt z jej współpracownikami. Zostałem poinformowany o tym, co się tam dzieje. Wynająłem detektywa, we współpracy z nim pozyskałem zdjęcia i nagrania swojej żony, które potwierdziły zdradę. Ja mówiłem, gdzie żona będzie, o której godzinie, on zajmował się resztą – wyjaśnia. przyznaje, że partnerzy, którzy się rozwodzą, często chcą zemścić się na współmałżonku, dlatego też nagrywają się wzajemnie i zbierają "haki". Inaczej ma się sprawa, kiedy dochodzi do przemocy domowej przybierającej formę przemocy psychicznej, rozgrywającej się zazwyczaj w czterech ścianach, którą dużo trudniej udowodnić. W takich sytuacjach nagranie tego, czego doświadcza osoba, wobec której jest stosowana przemoc, może być kluczowe.Slabo znacie życie. Ludzie czasami zauraczają się sobą, zakochują się w sobie. Znam takie przypadki. Nie chcieli nikogo skrzywdzić, ale uczucie się narodziło i co zrobić

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz